פעילות גופנית בגיל המבוגר מעכבת השפעות הזדקנות, תורמת לשחזור אנרגיה חיונית ועוזרת ליצור תחושה של בריאות פיזית ונפשית, מה שמסייע לשיפור איכות החיים.

בגיל המבוגר אימון כושר הוא חשוב מאוד בגלל התנועתיות, כאשור אנו ממעיטים בתנועה הגוף שלנו נהיה פחות גמיש, וזהו מעגל קסמים שלילי שבעקבותיו אתם עלולים לעלות במשקל ולהמעיט עוד יותר בתנועה. נוסף על כך, יש התדלדלות במסת השריר וירידה בכוח שלו. על מנת למנוע התדרדרות, לשמר ולשפר את המצב אשים דגש על שיפור היציבה, הכוח, הניידות והגמישות שלך, אזהה את הבעיות התנועתיות שגורמות ליציבה לקויה ולשיווי משקל רעוע ואעבוד על הבעיות הללו בעזרת תרגילים מותאמים אישית.

בעזרתי, כמאמן הכושר האישי שלך, נרים את הגוף והנפש לרמת פעילות גבוה יותר.בנוסף, אתאים את התרגילים אישית לכל אחד ואחת על מנת להגיע לעבודה הטובה ביותר תוך כדי מודעות גופנית. נעבוד על שיווי המשקל בעזרת חיזוק הטונוס השרירי משני צידי הגוף ונשפר את השיווי משקל הדינאמי והסטטי, שזוהי הדרך האידיאלית לשמור על ביטחון עצמי בזמן עמידה והליכה כאחד. לסיכום, אימון כושר אישי למבוגרים משלב תנועתיות, יציבה, שיווי משקל, כוח וגמישות.