🔹ירידה במשקל vs ירידה בשומן 🔹 ❌ הרבה אנשים לא מבינים את ההבדלים הללו ובעצם מוצאים את עצמם בדיאטות כסאח ומבצעים כמות גבוהה מידי של אירובי ובעצם מקבלים גוף חלש עייף רזה מידי בלי אנרגיות, פחות אסתטיקה ופחות מוטיבציה להמשיך ומוצאים את עצמם מוותרים
קרא עוד

הכנתי עבורכם תרשים המתאר את סדר החשיבות בדיאטה, מהחשוב ביותר שצריך לקבל הכי הרבה תשומת לב אל הזניח ביותר שלא מצריך הרבה תשומת לב. 1. גרעון קלורי – לוודא שאתם אכן עומדים בתפריט שלכם על גרעון קלורי שלילי (גרעון של גג 500)
קרא עוד

לפניכם כמה עובדות שכדאי לדעת על שייק חלבון. זה לא מה שחשבתם שזה, אם תקחו שייק חלבון אתם לא תתפתחו בזכות זה, ובטח שלא תתנפחו(כי אין דבר כזה להתנפח) , אה וגם לא תשמינו מזה. זה בסך הכל תוסף תזונה, פשוט מאוד.
קרא עוד

⬅ 3 סיבות עיקריות למה אתם לא עולים במסת השריר או נתקעים במשקלים ➡ ✴ לא אוכל מספיק טוב – בניית מסת שריר דורשת הרבה אבל הרבה אוכל המורכב מפחמימות, חלבונים ושומנים בעיקר. זה לא לדחוף עוד שייק חלבון אחרי אימון ונגמר
קרא עוד

ברצוני לשפוך כאן לא מעט מיתוסים שיוצאים מהפה של מאמני כושר רבים ושל מתאמנים רבים כי שמעו את זה מאיזה מאמן שרירי או מאיזה כתבה במאקו יכול להיות שחלקכם תחטפו קצת שוק מהמיתוסים כי הייתם בטוחים שזה נכון עד עכשיו , אבל
קרא עוד

מה הייתן מעדיפות ? להיות רזות עם מסת שריר שואפת ל-0 או חטובות עם מסת שריר מכובדת ? הייתי מהמר שתבחרו באופציה של הלהיות חטובה.. לפניכן מדריך קצרצר לאיך להיות חטוב/ה: – שימו דגש גדול על אכילת מאכלים עתירים בחלבון. – הוסיפו
קרא עוד