סדר החשיבות בדיאטה

הכנתי עבורכם תרשים המתאר את סדר החשיבות בדיאטה, מהחשוב ביותר שצריך לקבל הכי הרבה תשומת לב אל הזניח ביותר שלא מצריך הרבה תשומת לב.

1. גרעון קלורי – לוודא שאתם אכן עומדים בתפריט שלכם על גרעון קלורי שלילי (גרעון של גג 500)
פרט חשוב: דאגו שעיקר הקלוריות שלכם יגיעו ממזונות איכותיים ותחלקו את המאקרוס בהתאם
2. צריכת חלבון – לדאוג לצריכת החלבונים שלכם, שינוע בין 2 ל3 גרם חלבון פר ק"ג משקל גוף, אין צורך ביותר מ3..
3. אימון כוח – דאגו לאמן את גופכם בעזרת משקולות לפחות 3 פעמים בשבוע על מנת לשמר את מסת השריר הקיימת ולא לאבד אותה
4. פעילות ספונטנית בלתי יזומה – תדאגו לא להיות כל הזמן על כיסא ותצאו לטייל, לשחק כדורגל, לשחק כדורסל, לנקות וכ'ו
5. אירובי "קרדיו" – החלק הכי פחות חשוב הוא האימוני אירובי, אך במידה ואתם אוהבים לרוץ או לשחות או ללכת הרבה תעשו את זה ! סיבולת לב ריאה זה דבר נהדר 😉